fredag 13 februari 2009

Men vafan....

Nu har jag gjort det igen, lagt av med bloggandet bara för att bli sugen att skriva lite senare.
Den här gången är det grisac som fick mig att känna mig sugen att skriva av mig lite.

Vad har hänt då?

Allmänt:
-Nyss hemkommit från Thailandsresa
-Fått mitt lösenord knäckt, n00ben kunde dock inte behålla något av det han lyckades ta.
-Fyllt arton.

Musik:
-Fick lite texter skrivna i Thailand
-Missade Fighting (in) the Darkness på grund av Thailandsresa, man kan inte få allt.
-Har tappat hårdheten i fingertopparna så att det gör djävulskt ont att spela i mer än en timme.

Counter-Strike:
-Har bytt klan till den jag var fanboy åt för 3-4 år sedan. Orions.se.
-Har darrigaste siktet i stan då jag är otränad som fan.

Summering:
Thailand var kanon! Känner mig grymt taggad för skolan, även om den bara varar en vecka till innan lovet. I skolan finns det tydligen miljarder saker jag behöver göra, men det ska nog gå bra. Orken känns nära iallafall.

Det där som jag skrev om utvecklingsblogg i första inlägget har jag gett upp, webbdesigningen har stått still i månader, men jag känner att det vore kul att göra något litet projekt senare. Får väl se vad som händer. Känns iallafall skönt att vara hemma och kunna spela gitarr och Counter-Strike som vanligt igen.

Inga kommentarer: